Nasıl hesaplanır?
Bu iş sana uygun olmayabilir

Seçili özgeçmişindeki bilgilerle bu ilanın kriterlerleri sadece %30 uyumlu.

Uygunluğunu nasıl hesapladık?
Son iş deneyimin, geçmiş deneyimlerin ve toplam deneyimin uygunluk puanını etkileyen kriterler arasındadır.
Bu iş sana uygun olmayabilir

Seçili özgeçmişindeki bilgilerle bu ilanın kriterlerleri sadece %30 uyumlu.

Uygunluğunu nasıl hesapladık?
Mesleki Yeterlilikler
Şirketlerin ilanda belirlediği kriterlerle özgeçmişindeki bilgilerin ne kadar uyumlu olduğu içerik karşılaştırılmasıyla bulunur.
Bu iş sana uygun olmayabilir

Seçili özgeçmişindeki bilgilerle bu ilanın kriterlerleri sadece %30 uyumlu.

Uygunluğunu nasıl hesapladık?
Diğer Bilgiler

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI

Donanımlı, etik değerlere bağlı ' Satış-Tanıtım Müdürü ' olarak görev yapacak ekip arkadaşları arıyoruz


·         İlaç sektöründe benzer görevde en az 5 yıl görev almış,
·         360 derece pazarlama stratejisi ve lansman mükemmeliyeti uygulamalarına hakim,
·         Üniversite mezunu,
·         Ekip yönetme ve koordine etme konusunda tecrübeli,
·         İyi derecede İngilizce bilgisine sahip,
·         İletişim ve problem çözme becerisi gelişmiş,
·         Planlama ve organizasyon becerisi yüksek, 
·         Sonuç odaklı,

·         Gelişime açık,
·         MS Office uygulamalarına hakim,
·         Seyahat engeli bulunmayan ve aktif olarak araç kullanabilen,
·         Ankara’da ikamet eden / edebilecek,
·         Erkek adaylar için askerlik görevini tamamlamış,

 

Temel Sorumluluklar:

·         Uzun vadeli iş birim satış stratejilerinin oluşmasına katkı sağlamak amacıyla saha satış verilerini iş birim yöneticisine iletir. Belirlenen stratejiyi, saha ekibine en iyi şekilde anlatır ve etkin uygulanmasını yönetir. 

·         İş Birimi’nde gelecek yılın İş Planı (BP) hazırlanmasında kendisinden beklenen satış tahminlerini oluşturur, saha ekipleriden satış tahminlerini ürünler bazında alır, masraf ve giderler konusunda tahminlerini de toplayarak,  verilerini iş birim yöneticisine iletir.

·         Belirlenen iş planına (BP) göre, iş birim yöneticisi ile yıllık satış aktivitelerini planlar. Sorumlusu olduğu bölgede ve pazarın durumunu göz önüne alarak saha ekibine dengeli bir hedef paylaşımı yapar, mutabık kalır, ekibini Sağlık Hizmetleri Uyum Kurallarına göre yönlendirir ve uyumu sağlar.

·         Operasyon ile yakın işbirliği içerisinde satış tahminlerini, gerçekleşen siparişleri, buna karşılık ürünlerin devamlılığını sağlanması konusunda destek verir. Pazarlama stratejilerinin sahada uygulanmasını takip eder, değişen şartları ve mevcut koşulları hemen bildirir. Kongrelere katılır, ekibini bu etkinlikte organize eder.

·         Satış ekibinin Bölge dağılımı optimizasyonu yapar, iş birim yöneticisi ile mutabık olur.  Ekip performansında kritik rol oynayacak saha kriterlerini yöneticisine bildirir. Üst Yönetim tarafından karar verilen Prim Sistemini saha ekibine duyurur.

·         Haftalık, aylık, 3 aylık satış takibi yapar, hastane ve doktor bazında frekans planlamasını kontrol ve takip eder. Satış bütçesinin etkin kullanımı açısından, gider ve masrafları kontrol eder. Haftalık realizasyon takibini yapar, satış analizlerini yapar ve raporlar. Aylık Pazar analizini yapar, güncel bilgiyi raporlar.

·         Satış ekibinde kendisine bağlı çalışanların profesyonel ve yetkinlik bazlı gelişiminden sorumlu olarak, koçluk yapar, eğitimlerini planlar, gelişimlerini izler, performanslarını etkin bir şekilde yönetir. Ekibi içinde adil bir yönetim sergileyerek güven ve istikrar sağlar. Ekibinin projeler üretmesini teşvik eder, bu görevlerin sonuçlandırmasını izler ve bu aktivitelerin sonuca nasıl yansıdığını takip eder. Ekipte performans veya diğer (davranış, kurallar, Credo, vb) problem varsa, vakit geçirmeden önlemini alır.

·         Satış ve ekip yönetimi ile ilgili sürekli gelişimini sağlar, bu konuda yöneticisi ile bilgi alış-verişinde bulunur, toplantı yapar. Gelişim alanını belirler, bu konuda eğitim almak üzere harekete geçer. Satış ile ilgili tüm süreçlerin geliştirilmesi ve/veya iyileştirilmesini sağlar, bu konuda inisiyatif alarak sonuçlandırır.

 Temel Performans Kriterleri: (Performans Hedefleri)

·         Satış hedeflerini tutturmak

·         Karlılığa katkıda bulunacak ürünlere odaklanmak

·         Planlanan aktivitelerin zamanında gerçekleştirmek

·         Satış yönetimi ile şirket kar-zarar dengesini kontrol altında tutmak

·         Başarıyı tüm bölgelere dağıtmak

Aday Kriterleri

Pozisyon Bilgileri